hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ستاد مرکزی دکتر قالیباف  در شهرستان جیرفت افتتاح شد /

مسئول تعاونی های جنوب کرمان دکتر قالیباف:

ستاد مرکزی دکتر قالیباف  در شهرستان جیرفت افتتاح شد /

مسئول تعاونی های جنوب کرمان دکتر قالیباف گفت: ستاد مرکزی دکتر قالیباف امروز با حضور مدیران ارشد استانی و مردم همیشه درصحنه شهرستان جیرفت افتتاح شد. 

 
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حمید تیرگر که دارای مدرک دکتری رفتار سازمانی دانشگاه تهران است، اظهار کرد: از تاریخ 31 خرداد ماه فعالیت تعاونی های تبلیغات انتخاباتی دکتر قالیباف در جنوب کرمان وارد فاز عملیاتی شده است. 
 مسئول تعاونی های جنوب کرمان دکتر قالیباف بیان کرد:دفاتر ستاد تبلیغات دکتر قالیباف کاندید چهاردهمین انتخابان ریاست جمهوری اسلامی ایران در شهرستان های حوزه جنوب کرمان برای معرفی هرچه بهتر وی به مردم عزیز کرمان پذیرای تمامی طرفدارن او خواهد بود.   
تیرگر افزود: برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف تاکنون نشست های مختلفی با مدیران تعاونی ها وسایر تشکلات برگزار شده است که روند کار رضایت بخش است. 
وی با بیان اینکه دکتر قالیباف از مدیران ارشد پرکار کشور ما است تصریح کرد: دکتر قالیباف از فرماندهی لشکر پنج نصراست اما در حوزه های مختلف کارنامه های خوبی بجا گذاشته است و حضورش در این دوره که ما با فقدان یک رئیس جمهور مردمی مواجه هستیم مایه امیدواری است. 
مسئول تعاونی های جنوب کرمان دکتر قالیباف اظهار داشت: کشور ما دراین شرایط به یک رییس جمهور اجرایی نیاز دارد، دکتر قالیباف در دفاغ مقدس  فرمانده بودند همچنین فرماندهی هوا و فضا نیروی انتظامی که واقعا کارهای درخشانی را رقم زده و در سمت شهردار تهران هم کارهای بزرگی انجام داده است که همواره ساکنان پایتخت از دوره ریاست بر شهرداری تهران به نیکی یاد می کنند. 
 مسئول تعاونی های جنوب کرمان دکتر قالیباف تصریح کرد: انتخابات در کشور ما بسیار مهم است بنابر این باید علاوه بر تمرکز در انتخاب کاندید اصلح بر مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نیز تلاش کنیم چرا که افزایش مشارکت بر افزایش اقتدار و جایگاه کشورمان در مجامع جهانی خواهد انجامید. 
وی درخصوص وضعیت نامزدها درجنوب کرمان گفت: خوشبختانه در این منطقه مردم شناخت خوبی از دکتر قالیباف و عملکرد وی دارند به همین علت هواداران بیشتری هم دارد، اما سعی داریم با معرفی بیشتر وی به نسل جوان بر تعداد حامیان بیقزاییم.   
تیرگر تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری که در این دوره شرکت کرده اند افراد با تقوایی هستند که واقعا برای خدمت آمده اند، اما دکتر قالیباف به علت سابقه فعالیت های زیادی که انجام داده است در بین مردم شناخته تر است.

خبرنگار: زهره مهرنوروزی

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد